close
熱情是基督徒很重要的特質,因為我們的上帝,就是有著無人能及的偉大熱情!
當生命充滿由天堂而來的熱情,會曉得此非指著人際間的殷勤--而是在生活裡持續爆發著的能量。
最是從向著神的熱情開始,轟地迅速遍及一切!
何竟如此!使人能在荒蕪中彎身,在風暴裡挺直腰...聽那歡欣的旋律!奏響在握有盼望的確據上!
「...然而,我要因耶和華歡欣,因救我的神喜樂。主耶和華是我的力量;他使我的腳快如母鹿的蹄,又使我穩行在高處。」(哈巴谷書三18-19)
[I Want To Know You]


[Give Me Jesus]
這是我們教會詩班唱過的詩歌,簡單優美的旋律,真實深刻的歌詞。
但願在這聖誕節期,有更多人能認識耶穌!

In the morning, when I rise  In the morning, when I rise
In the morning, when I rise, give me Jesus
When I am alone  When I am alone
When I am alone, give me Jesus
When I come to die  When I come to die
When I come to die, give me Jesus
*Give me Jesus, Give me Jesus,
You can have all this world,
But give me Jesus

[As the deer]
昨天鋼琴社例活,我們就拿這首詩歌當示範,給他彈了半個鐘頭,耶。
PS這首歌是我的招牌曲目。有序找到的這個吉他版本技巧很高超!

As the deer panteth for the water
So my soul longeth after thee
You alone are my hearts desire
And I long to worship thee
You alone are my strength my shield
To You alone may my spirit yield
You alone are my hearts desire
And I long to worship thee
主啊我的心切慕祢 如鹿切慕溪水
唯有祢是我心所愛 我渴慕來敬拜祢
祢是我的力量盾牌 我靈單單降伏於祢
唯有祢是我心所愛 我渴慕來敬拜祢
arrow
arrow
    全站熱搜

    JirehLee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()